31 toukokuuta 2012

Kerran tyttö, aina tyttö?

Miten mä oonki niin surkee tässä!hah. Mulla oli eilen viimenen työharjottelu päivä ja itken täällä verta, en olis halunnu lopettaa siellä kun se on niin ihana työpaikka, parasta mitä voisin haaveilla! Huomenna sitte olis se kuuluisa todistusten jako ja siihe loppuis lauran viidenvuoden opiskeluelämä, vähä haikee fiilis mut silti jollai tapaa super mahtava!
 Harmittaa vaan kun ei oikeen oo bilefiilistä ton viimeviikonloppusen takia, mutta juhlitaan sitte myöhemmin vaikka kunnolla :)

Otin joku viikko sitte ittelleni rakennekynnet uudelleen pitkästä aikaa, oon aika ihmeissäni k kyllä että miten mä taas retkahdin näihin. Otin nä kaivopihalla sijaitsevassa amy nails:ssa ja kokemus oli todella mielenkiintonen mutta koskaan mulla ei oo ollu näin hyviä kynsiä ennen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti